قیمت قفل برقی ریموت دار

 

 

با پیشرفت تکنولوژی ابزارها و تجهیزات جدیدی طراحی و تولید شده است که آرامش و آسایش بیشتری را نسبت به گذشته برای انسان فراهم می کند. اگر چه در گذشته برای قفل کردن درب از قفل و کلید معمولی استفاده می شد اما این روزها با تولید قفل های جدید و به روزی همچون قفل برقی ریموت دار کار را بسیار ساده و راحت کرده است. البته با کارآمد بودن این محصول در قفل کردن درب در پی آن نیز تقاضا برای این محصول رشد چشمگیری داشته است که در بازار خرید و فروش می شود. ما در این مقاله از سایت اسمارت کو قصد داریم به معرفی قفل برقی ریموت دار و همچنین قیمت آن در بپردازیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.


قفل برقی ریموت دار

همان طور که از نام این محصول پیداست این مدل از قفل کله گاوی بوده که از طریق یک مدار گیرنده و یک ریموت کنترل کار می کند.البته قفل برقی ریموت دار از مدل های شناخته شده در بازار است که برای درب خودرو و درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از قفل برقی قابلیت نصب بر روی درب های فلزی، چوبی و درب های ضد سرقت را دارد و امنیت بیشتری را در مکان مورد نظر به وجود می آورد. با توجه به تقاضای روزافزون برای قفل برقی ریموت دار برندهای زیادی اقدام به طراحی و تولید قفل می کنند بنابراین نمونه های تقلبی از این قفل در بازار نیز موجود است که در زمان خرید حتما باید به این مورد توجه داشته باشید چرا که قفل برقی ریموت دار اصلی از قطعات اصلی و اورجینال طراحی و تولید شده است که در طول زمان عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

 

اجزای تشکیل دهنده قفل ریموت دار

مدار فرمان
ریموت کنترل
قفل برقی

نصب قفل برقی ریموت دار

با توجه به طراحی قفل برقی ریموت دار از آن بر روی درب های لولای راست، لولای چپ، بیرون باز شو و داخل باز شو نصب می شود. نصب قفل برقی ریموت دار بر روی درب بسیار راحت و آسان انجام می گیرد در حقیقت با کمی سوراخ کردن درب در ابعاد بزرگتر می توان قفل برقی را بر روی درب نصب کرد.


انواع مدل های قفل ریموت دار

مدل های متنوعی از قفل ریموت دار در بازار موجود است که عبارت اند از:

قفل ریموتی بولت

از قفل ریموتی بولت به دلیل برقرار امنیت بالا در مکام مورد نظر بر روی درب های مغازه طلا، جواهری و صرافی استفاده می شود.


قفل ریموتی مغناطیسی

خرید قفل برقی سیزا یا یوتاب؟ قفل ریموتی مغناطیسی از نظر شکل ظاهری ابعاد بزرگی دارند و در برقرار کردن امنیت ضعیف عمل می کنند. البته این مدل از قفل ریموت دار با مصرف همیشگی برق و همچنین اندازه بزرگی که دارند بر روی هر دربی قابل استفاده نیستند بلکه استفاده از آن بر روی درب های مناسب با ابعاد و مصرف همیشگی برق تنها انجام می شود.

قفل ریموتی  زبانه دار

قفل ریموتی  زبانه دار  با توجه به طراحی که دارد قابلیت نصب بر روی درب هایی را دارد که قبلا قفل معمولی بر روی آن نصب بوده است. درب کنترل اتاق مدیران و درب مطب های پزشکی مدل هایی از درب هستند که قفل ریموتی زبانه دار به راحتی بر روی آن ها نصب می شود.

 


کاربردهای قفل ریموت دار

این روزها استفاده ازقفل ریموت دار به دلیل فراهم کردن آرامش و راحتی به جای قفل های معمولی به کار می رود. البته قفل ریموت دار کاربردهای زیادی نیز دارد به عنوان مثال از آن برای درب اتاق مدیریت، درب ورودی شرکت، درب چوبی لابی، درب طلا فروشی ها، درب پارتیشن بانک و درب پارکینگ استفاده می شود. کارآیی قفل برقی ریموت دار بالا است به همین خاطر تمایل دارند در مکان های گفته شده به جای قفل معمولی از قفل برقی ریموت دار استفاده کنند.


امنیت قفل برقی ریموت دار

همان طور که گفتیم قفل برقی ریموت دار امنیت بالایی را در مکان مورد نظر فراهم می کند. در واقع در کنار قفل برقی ریموت دار بر روی درب می توان با نصب تجهیزاتی همچون حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره، صفحه کلید رمز و کارتخوان را بر روی درب نصب کرد تا امنیت بیشتری در مکان فراهم شود. البته بیشتر از قفل برقی ریموت دار در درب طلا فروشی ها، جواهرات و صرافی ها استفاده می شود. خوبی استفاده از این مدل قفل ریموت دار این است که در بیرون از درب دستگیره ندارد و همین امر امنیت آن را بالا می برد. اما برای برقرار کردن امنیت بیشتر می توان درب مکان مورد نظر را سه قفله کرد.